Aireedhelien Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 w sklepie miesnym zapytalam o krtanie. pani odpowiedziala ze maja gardziele (z plucami gratis :wink: ). to nie wiem czy aby czescia gardzieli jest krtan. czy ktos bardziej obeznany moze mi to objasnic??? pozdrawiam Quote
Agga Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 ja niestety jestem zielona jeśli chodzi o takie sprawy... :-? Quote
homohominilupus Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 Witam,na początku chciałbym zapytać,czy Agga w ten sposób nabija sobie posty?, bo domyślam sie,ze Jej odpowiedz niewiele ma wspólnego z rozwiązaniem problemu!!! A jesli chodzi o gardziel,to na pewno chodzilo jej o calosc,bo z reguły sprzedają gardło,krtań,tchawice i płuca razem,a sciślej,to określenia gardziel,nie używa sie u ssaków,tylko u zwierząt niższych,u ssaków mówi się gardło(gardło=gardziel)tak,czy owak w sklepach jest gardziel i kupując ja możesz czasami dostac wszystko oprócz krtani,także zwróć na to uwagę/pozdrawiam i smacznego :D Quote
mrowka Posted December 29, 2003 Posted December 29, 2003 A ja mam pytanie dotyczase tego topicu.. Czy ten gardziej podaje sie surowy psiakowi?? Czy co sie z nim robi :-? Quote
Agga Posted December 30, 2003 Posted December 30, 2003 Witam,na początku chciałbym zapytać,czy Agga w ten sposób nabija sobie posty?, bo domyślam sie,ze Jej odpowiedz niewiele ma wspólnego z rozwiązaniem problemu!!! spoko nie nabijam postów...nie po to tu jestem, a swoje zdanie mogę chyba wyrazić... Inni pisza mniej ciekawe rzeczy i ich sięnik nie czpeia. Swoją drogą sama jestem ciekawe odpowiedzi na pytanie zadane przez Aireedhelien Quote
AM Posted December 30, 2003 Posted December 30, 2003 w sklepie miesnym zapytalam o krtanie. pani odpowiedziala ze maja gardziele (z plucami gratis :wink: ). to nie wiem czy aby czescia gardzieli jest krtan. czy ktos bardziej obeznany moze mi to objasnic???pozdrawiam Krtanie łatwo poznać bo wyglądają jak rura od odkurzacza :wink: Pozdrawiam Quote