Magda Kłopotowska Posted March 17, 2011 Posted March 17, 2011 Co powiecie o terenie zaprojektowanym specjalnie dla Waszego pupila? Odpowiadający jego potrzebom. Zapraszam do dyskusji i pomocy. Jestem studentką Architektury Krajobrazu i na moja prace dyplomową wybrałam temat kształtowania właśnie takich obiektów, czyli terenów specjalnie dostosowanych do wymogów naszych czworonożnych przyjaciół. Sama mam suczkę, którą przygarnęłam 6lat temu przez co czuję się mocno związana z tą tematyką. Nie mówię tutaj tylko o terenie 10x10m ogrodzonym gdzie wstawione są kosze na odchody zwierząt lecz o prawdziwym parku gdzie byłby podział na strefę małych i dużych psów oraz szczeniaczkowo, tory przeszkód oraz pole do freesbie o takich powierzchniach zapewniających możliwość odbywania się różnego typu imprez a także wiele innych dyscyplin. Mówię o parkach o powierzchniach co najmniej 2-3ha, gdzie odbywałyby się także cotygodniowe spotkania edukacyjne oraz treningowe (za opłatą). W takich założeniach zadbano by o wszystko od odpowiednich wejść i ich rozmieszczenia, poprzez ścieżki, ławki, małą architekturę aż po kształtowanie i dobór gatunków roślin, które wytrzymały by trudne warunki oraz nie zagrażały psom. Proszę o wypełnienie poniższej ankiety (jest anonimowa i zajmie to góra 10min), dzięki czemu bardzo pomożecie w mojej pracy. http://moje-ankiety.pl/respond-7371.html Z góry dziękuję za pomoc. Quote
blue_bc Posted March 17, 2011 Posted March 17, 2011 (edited) .................. Edited April 30, 2013 by blue_bc Quote