karolina.jackowska Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Dogomaniacy!! Bardzo chętnie podejmę się wolontariatu od połowy lutego!! Jestem studentką, mieszkam w Warszawie! Jestem ograniczona czasowo zajęciami, chciałabym przeznaczyć na to 1-2 dni tygodniowo. Pisałam w tej sprawie do wielu schronisk w Wwa jednak ciągle ciiiiiiszaaaaaa....Proszę o jakieś szczegóły na PW jeżeli ktoś może mi pomoc :) Quote
Marta67 Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 nie mam szczegółów ale jest Paluch - nabór raz na pół roku (?), szkolenie + egzamin od 18 lat i jest Psi Anioł to tam szczegółów wql nie znam za bardzo ;) plus prywatne przytuliska, gdzie trzeba pomocy Quote
boksereczkaa Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Wydaje mi się, że na Paluchu trzeba być częściej niż raz w tygodniu, przynajmniej tak było kiedyś. W Psim Aniele można wyprowadzić pieska na spacer nie koniecznie będąc wolontariuszem. Najlepiej po prostu jechać na miejsce i tam wszystkiego się dowiedzieć, ewentualnie zadzwonić do kogoś z tej fundacji. W święta była tam akcja podaruj psu spacer na święta. Byłam tam wtedy i odniosłam bardzo miłe wrażenie. Ewentualnie zapraszam do mnie. Obecnie 4 psy, 2 koty i żółw. Jest co robić ;) Quote
Marta67 Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 [quote name='boksereczkaa']Wydaje mi się, że na Paluchu trzeba być częściej niż raz w tygodniu, przynajmniej tak było kiedyś. W Psim Aniele można wyprowadzić pieska na spacer nie koniecznie będąc wolontariuszem. Najlepiej po prostu jechać na miejsce i tam wszystkiego się dowiedzieć, ewentualnie zadzwonić do kogoś z tej fundacji. W święta była tam akcja podaruj psu spacer na święta. Byłam tam wtedy i odniosłam bardzo miłe wrażenie. Ewentualnie zapraszam do mnie. Obecnie 4 psy, 2 koty i żółw. Jest co robić ;)[/QUOTE] nie na Paluchu chyba nie ma już takiego obowiązku. ja mam tylko psa i kota a i tak niezła rozróba ;) Quote