Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Oj, za dobrze było w azylu po ewakuacji; tylko 240 psów. Niestety chyba nigdy nie zabraknie psiej biedy, żeby wypełnić boksy schroniskowe. Oto artykuł z G. Krakowskiej:
http://www.gazetakrakowska.pl/krakow/269387,krakow-fabryka-psow-rozbita-azyl-ma-duzy-klopot,id,t.html
Psy są naprawdę bardzo zaniedbane, suki wyeksploatowane porodami, do tego wiele baaardzo wystraszonych, dzikawych, nieufnych. Na szczęście kilka suń garnie się do ludzi. Czekamy niecierpliwie na finał sprawy.

• Replies 450
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Włos się na głowie jeży, ale czy istnieje coś do czego się człowiek nie zniży byle tylko zarobić. A zwierzęta dla wielu ludzi to przecież nadal tylko rzecz. Nie myśli, nie czuje.
Facet się będzie odwoływał, suki urodzą w schronisku i ciekawe co dalej. Nie znam się na tym, ale tak na chłopski rozum, póki zwierzęta nadal są jego własnością, a i zapewne jako dowód w sprawie (jakaś paranoja by żywe zwierze traktować jak dowód, przecież nie da się go opieczętować i położyć na regale koło innych dowodów), ani tych suk nie można poddać sterylce aborcyjnej, ani nawet jeśli dopuścić do urodzenia dziesiątek szczeniąt, to maluchów też nie będzie wolno wydać do nowych domów, bo to też własność tego pseudohodowcy. A w sądach zaczyna się sezon urlopowy..

Posted

a nie oriętujecie się na którym kanale był reportaż o tych psiakach, znajoma mi mówiła wczoraj że oglądała, ale nie powiedziała dokładnie w którym dniu i na jakim kanale. Wiem że w poniedziałek była jakaś tv w schronisku ......

Posted

Rozmawiałam dziś z kierownikiem; w przyszłym tygodniu ma być rozprawa apelacyjna (po apelacji właściciela od decyzji pierwszej instancji). P. Andrzej przewiduje, że na tym się nie skończy i sprawa może się ciągnąć miesiącami, a tymczasem z psami nie można nic zrobić, nawet zoperować suni z nowotworem wielkości grejpfruta:-(