Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Hej niedługo będę miec nowego psa:p Chcialbym jeździc z nim na wystawy!Ale,nie mam o tym zielonego pojecia:placz: Moglibyscie:
*Wytłumaczyc mi to
*Podac jakąś stronę
*Polecic książkę
Bardzo was proszę!

Posted

Ja też jestem nowicjuszką, więc dużo nie powiem, ale zawsze to już coś :)

Podstawa: pies z rodowodem. Początkowo otrzymujesz metrykę, sam musisz złożyć wniosek o rodowód. Możesz jeździć z psem, który ma metrykę, a nie ma jeszcze rodowodu. W karcie zgłoszenia na wystawę wpisujesz: rodowód w przygotowaniu.

Zgłoszenia na wystawę przyjmowane są do ok. miesiąca przed terminem wystawy. Możesz wysłać zgłoszenie mailem (formularz na stronie Oddziału Związku, który organizuje wystawę) albo pocztą. Musisz opłacić udział w wystawie. Około tydzień przed wystawą dostajesz list od Związku o przyjęciu zgłoszenia, godziny wystawiania danej rasy, kupon na katalog oraz numer startowy.

Na wystawach są różne klasy (szczegóły na www.zkwp.pl) zależne od wieku.
Tytuły, które może zdobyć pies:
CWC - wniosek na Championa Wystawowego Polski
CACIB - wniosek na Międzynarodowego Championa Wystawowego
BOS - Najlepszy Pies/ Suka w rasie
BOG - Zwycięzca Grupy FCI
BOB - Zwycięzca Rasy
BIS - Zwycięzca Wystawy

Wiem, że to rzeczy oczywiste, ale dla mnie (jak zaczynałam) oczywiste nie były.

Życzę powodzenia, a oprócz sukcesów wystawowych zdrowia, bo ono jest najważniejsze i radości z malucha.

Posted

Napisz skąd jesteś to podamy Ci gdzie w pobliży Twojego miejsca zamieszkania będą odbywać się najblizsze wystawy. Wtedy pojedziesz sobie i zobaczysz na czym to wszystko polega.