Hungary Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Hej niedługo będę miec nowego psa:p Chcialbym jeździc z nim na wystawy!Ale,nie mam o tym zielonego pojecia:placz: Moglibyscie: *Wytłumaczyc mi to *Podac jakąś stronę *Polecic książkę Bardzo was proszę! Quote
gigi Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 A ,propszę bardzo "Tajemnice wystaw psów" Adama Janowskiego.:roll: Quote
Niufka Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Ja też jestem nowicjuszką, więc dużo nie powiem, ale zawsze to już coś :) Podstawa: pies z rodowodem. Początkowo otrzymujesz metrykę, sam musisz złożyć wniosek o rodowód. Możesz jeździć z psem, który ma metrykę, a nie ma jeszcze rodowodu. W karcie zgłoszenia na wystawę wpisujesz: rodowód w przygotowaniu. Zgłoszenia na wystawę przyjmowane są do ok. miesiąca przed terminem wystawy. Możesz wysłać zgłoszenie mailem (formularz na stronie Oddziału Związku, który organizuje wystawę) albo pocztą. Musisz opłacić udział w wystawie. Około tydzień przed wystawą dostajesz list od Związku o przyjęciu zgłoszenia, godziny wystawiania danej rasy, kupon na katalog oraz numer startowy. Na wystawach są różne klasy (szczegóły na www.zkwp.pl) zależne od wieku. Tytuły, które może zdobyć pies: CWC - wniosek na Championa Wystawowego Polski CACIB - wniosek na Międzynarodowego Championa Wystawowego BOS - Najlepszy Pies/ Suka w rasie BOG - Zwycięzca Grupy FCI BOB - Zwycięzca Rasy BIS - Zwycięzca Wystawy Wiem, że to rzeczy oczywiste, ale dla mnie (jak zaczynałam) oczywiste nie były. Życzę powodzenia, a oprócz sukcesów wystawowych zdrowia, bo ono jest najważniejsze i radości z malucha. Quote
Hungary Posted April 30, 2006 Author Posted April 30, 2006 Dziekuję:)Ale,trudno się w tym połapac!A jak wygląda taka wystawa? Quote
puli Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 To nie takie trudne.Nie masz możliwości pójścia na wystwę bez psa?Tylko się poprzyglądać? Quote