nathaniel Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Mój pies strasznie nie toleruje niektorych psow, zazwyczaj zalezy to od wzrostu i drze sie ile da i strasznie ciagnie :/ (mam przez to niezla krzepe w rekach) . Wtedy najlepiej byloby podejsc do tego psa (przerabialam z haszczakiem Alaską :loveu: i cos między bernardynem a moskiewskim stróżującym Meggi :loveu: - nie znam się na bernach i moskalach ) . Jak tego oduczyc, a jesli jest ktos z Zabrza i chcialby sprawe poznac z bliska , aby sie wtopic w otoczenia :cool1: i pomoc osobiscie to zapraszam TU ... Drua sgprawa też ważna nie toleruje mężczyzn , tylko niektorych ktory ida pewnym siebie krokiem (mysle ze chodzi tu o jego dominacyjna strone - w domu bynajmniej zgrywa pogodzonego z utrata pozycji alfy - przerabialismy to już :/ ) oraz, co pewno wiąrze się ze strachem, na alkocholikow i osoby chodzace o kulach. Trzecia sprawa to tarzanie się w śniegu, nie wiem czy to jest zupelnie normalne, bo jak obserwuje inne psy, to one raczej sie tarzaja w jakis zanieczyszczeniach organiczynych, a moj w sniegu, wtedy go trzeba brac na rece , bo sie zaprze , i bedzie szorowal chodnik swoim brzuchem. Straszna frajde mu to sprawia :/ No i to chyba tyle. A nie,nie. O ile w domu przychodzi na każde zawolanie ( do mnie ) to na spacerach - linka- zdarzy mu sie nie zareagowac, o spuszczeniu nie ma mowy, chyba ze w obecnosci znanych i poslusznych psow. Quote
nathaniel Posted March 3, 2006 Author Posted March 3, 2006 proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote