Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Hi, jestem kompletnie zielony tutaj ale już czerpie wiedze z tej skarbnicy mądrości :p . Jestem szczęśliwym posiadaczem 2 miesięcznej suczki rasy Huski i mam następujące pytanie... Otóż mój psiak na każdym spacerze uwielbia zjadać patyki i kore... staram sie zawsze jej to zabierać ale nie za każdym razem wychodzi :/ Czy to normalne?? A musze dodać że karmie ją więc to raczej nie z głodu...

Posted

Witamy nowego dogomaniaczka :multi:

Ciężko jest wytłumaczyć czy zjadanie (skorowanie) przez psiaki patyków służy czemuś konkretnemu :roll:

Ja zauważyłam, że od wiosny moje wszystkie psiaki zajadają się trawą (ale tylko tą ostrą); wiem, że robią to by przeczyścić sobie żołądek.
Co do patyków; moja dokładnie tak samo robiła i nadal robi, tzn. rozdrabnia patyki, skoruje, czasami zje jakieś mniejsze kawałki i nigdy nic jej nie było (to chyba taka inna odmiana czyszczenia żołądka) ;)

Posted

Dzieki wielkie za odp, :D Aha jjeszcze jedna sprawa... ten moj psiak jest jakby podzielony na 2 psy ;) Jeden to "Tajga na dworze" czyli wariatka, lata kopie gryzie skacze i ogólnie świruje, noi mam też takiego psa "Tajga w domu" praktycznie nie robi nic a jak sie przejdzie po pokoju to mam wielka radoche że jeszcze żyje... Praktycznie non stop leży albo siedzi i nie wykazuje prawie zainteresowania niczym... Moze to być spowodowane tym że mam ja dopiero 2 dni?? Aha i jak często poinna sikać na dworze.. czyli jak często ją wyprowadzać, narazie robie to co ok 1,5 2 godziny.

Posted

A czy jej zachowanie jakoś Ci przeszkadza, niepokoi? Czy pytasz ot tak?
Moim zdaniem to fajny układ. W domu cichutka a na dworze szaleje, czyli tak jak być powinno:lol: .
Faktycznie jest u Ciebie krótko, więc może się jeszcze pozmieniać...
Z wyprowadzaniem ok. Jeśli wytrzymuje to fajnie.

Posted