Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Witam! Mam w planach kupno pudelka lub adopcje pundelka.Troche sie orientowalam jak pielegnowac pieska i pewnie skonczy sie na kupnie jakiejs ksiazki ale troche was najpierw podpytam bo nie ma jak rady od posiadaczy tych cudeniek.
Chodzi o kapiele, gdzies czytalam ,ze bardzo dobrze sprawdzaja sie nawet jakies ludzkie szampony:roll: czy to prawda? czy lepiej kupic specjalne?
Co ile kapiecie psa? Dotad mialam owczarki i te zwykle kapie sie jak sie mocno wybrudza a tak to raczej sie szczotkuje wiec jestem zielona w tym temacie.
Czy zawsze pudle sie suszy suszarka?
Czesze sie podobno codziennie czy tak?
Prosze o rady dla laika:oops:

Posted

Ja kąpie swojego grzbieta :diabloti: jak jest potrzeba tz i nie stosuje żadnych tam specjalistycznych szamponów dla pudli tylko ludzkie szampony. Co do czesania to jest taka opcja że im dłuższe futerko ma pompon to trzeba częściej i więcej czasu poświęcić dla psa i też nie codziennie bo lekka była by przesada :cool3:. Ale każdy ma swoje zdanie na ten temat niech może więksi fachowcy się wypowiedzą na ten temat.

• 2 months later...
Posted

Kiedy można pierwszy raz wykąpać szczenie?
Hodowla z której chcę szczeniaka ma koty.. a moja matka jest uczulona na koty i psy.. przy kotach ma nawet kłopoty z oddychaniem, objawy występują też kiedy wejdzie do pomieszczenia w którym był kot.. nie wiem czy jedna kąpiel zaraz po przyjeździe od hodowcy coś da?.. w czym kąpać żeby się najlepiej pozbyć kociej sierści i śliny z futra pudelka?

Posted

Ja pierwszy raz musiałam wykąpać Igora zaraz po przyjeździe, kąpałam w szamponie all system super cleaning bo śmierdział kosssmicznie. I suszyłam suszarką. Ważne, żeby się nie zaziębił.

Posted

najlepsze sa szampony głębokooczyszczające i jakąś odzywkę żeby włos nie był przesuszony jeśli piesek jest b.brudny lub tak jak w twojej sytuacji sachma

Posted