Mameczka Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Witam! Mam w planach kupno pudelka lub adopcje pundelka.Troche sie orientowalam jak pielegnowac pieska i pewnie skonczy sie na kupnie jakiejs ksiazki ale troche was najpierw podpytam bo nie ma jak rady od posiadaczy tych cudeniek. Chodzi o kapiele, gdzies czytalam ,ze bardzo dobrze sprawdzaja sie nawet jakies ludzkie szampony:roll: czy to prawda? czy lepiej kupic specjalne? Co ile kapiecie psa? Dotad mialam owczarki i te zwykle kapie sie jak sie mocno wybrudza a tak to raczej sie szczotkuje wiec jestem zielona w tym temacie. Czy zawsze pudle sie suszy suszarka? Czesze sie podobno codziennie czy tak? Prosze o rady dla laika:oops: Quote
filodendron Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Poczytaj sobie ten wątek http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=83966 Jest długi, ale warto - to lepsze niż te nędznie ubogie poradniki na polskim rynku. I wbrew tytułowi niekoniecznie dotyczy wyłącznie wystaw. Coś będziesz musiała wybrać, bo wariantów postępowania jest sporo :) ale to na tym polega, żeby próbować i szukać czegoś najbardziej pasującego do danego psa. Quote
cawir Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Ja kąpie swojego grzbieta :diabloti: jak jest potrzeba tz i nie stosuje żadnych tam specjalistycznych szamponów dla pudli tylko ludzkie szampony. Co do czesania to jest taka opcja że im dłuższe futerko ma pompon to trzeba częściej i więcej czasu poświęcić dla psa i też nie codziennie bo lekka była by przesada :cool3:. Ale każdy ma swoje zdanie na ten temat niech może więksi fachowcy się wypowiedzą na ten temat. Quote
Mameczka Posted October 26, 2009 Author Posted October 26, 2009 Dziekuje i ide na watek o wystawach;) Quote