Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

witam :D
Przyznam, że jestem laikiem jeśli chodzi o ten temat, a chciałabym wiedzieć co oznaczają i jaka jest różnica pomiędzy poszczególnymi tytułami, które można uzyskach na wystawach, np. CACIB czy CWB. Wiem tylko, że początkowo są to pewne wnioski , a dopiero po zebraniu kilku uzyskuje się tytuł :-? czy jakoś tak
Jeśli był już osobny topik na ten temat to bardzo proszę o wskazanie, bo jakoś nie mogłam nic znaleźć.
Wielkie dzięki :D

Posted

kasja napisał(a):
witam :D
Przyznam, że jestem laikiem jeśli chodzi o ten temat, a chciałabym wiedzieć co oznaczają i jaka jest różnica pomiędzy poszczególnymi tytułami, które można uzyskach na wystawach, np. CACIB czy CWB. Wiem tylko, że początkowo są to pewne wnioski , a dopiero po zebraniu kilku uzyskuje się tytuł :-? czy jakoś tak
Jeśli był już osobny topik na ten temat to bardzo proszę o wskazanie, bo jakoś nie mogłam nic znaleźć.
Wielkie dzięki :D

no różnica między CWC a CACIB jest ogromna :D
wiec CWC to wniosek na Championa Krajowego, potrzebne sa 3 wnioski by pies był Championem (w tym wypadku Polski), oraz miedzy pierwszym wnioskiem CWC a ostanim musi upłynąc minimum 6 miesiecy i 1 dzien.
CACIB to wniosek na Międzynarodowego Championa Piękności (Interchampionat). by uzyskac tytuł Interchampiona potrzebne są 4 wnioski CACIB z Conajmniej 3 różnych krajów. Między pierwszym wnioskiem CACIB a ostatnim musi upłynąc minumum 1 rok i 1 dzień.
:) Pozdrawiam
Lidka i Villarica

Posted

Wielkie dzięki za informacje :D wynika z tego, że chyba bardzo trudno uzyskać takie wnioski i to na dodatek od trzech różnych sędziów, no ale w końcu tytułów championa na darmo się nie rozdaje :D

Posted

A może się zdarzyć, że na jednej wystawie dwa psy dostaną takie wnioski? Oczywiście pierwszą lokatę może mieć tylko jeden :wink:

Posted

ale jakie wnioski..CWC??