zuzlikowa Posted October 3, 2009 Posted October 3, 2009 Sunia bernardyna zabrana ze schroniska zaczęła gwałtownie chudnąć. Jest nadmiernie pobudzona,nadruchliwa,rozszczekana...ma problemy z utrzymaniem czystości w kojcu,tak jakby nie mogła utrzymać kału i moczu. Zrobione badania krwi i moczu zostały zinterpretowane przez dwóch wetów. Jeden wskazywał na konieczność zrobienia usg wątroby i nerek oraz oznaczenia kreatyniny w moczu i porównania z krwią...drugi zaś stwierdził,ze sunia jest absolutnie zdrowa i ma idealne wyniki. Jestem absolutnym laikiem...widzę tylko psa,który zachowuje się nietypowo dla siebie i benków...psa,który w miesiąc z chudego,przypomina szkielet. Czy możecie spojrzeć obiektywnie na wyniki i odpowiedzieć na pytanie... na co wskazują wyniki krwi i moczu?Czy jest coś co doradzałybyście? Ten obrazek został przeskalowany. Kliknij tutaj, by zobaczyć go w pełnym rozmiarze. Oryginalne wymiary obrazka 582x826. Ten obrazek został przeskalowany. Kliknij tutaj, by zobaczyć go w pełnym rozmiarze. Oryginalne wymiary obrazka 582x826. 9.10.2009 dostałam wyniki badania kału z zaleceniami... ...wraz z zaleceniem weterynarza: ...przesyłam wyniki badania kału Meli, znaleziono jaja Toxocara canis czyli glisty psiej, W tej sytuacji należałby odrobaczyć suczkę Aniprazolem(jedna tabletka na 10 kg masy ciała)przez 3 kolejne dni, kurację nalezy powtórzyc po 2 tygdniach znów przez przez 3 kolejne dni. 2 tygodnie po zakończeniu leczenia powinno się ponownie zbadać kał, żeby mieć pewność czy kuracja była skuteczna. Czy te wyniki dają obraz przyczyny spadku masy ciała u Meli? Tłumaczą go? Quote