Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Takie oto cudeńko zamieszkało niedawno w schronisku:

jest to samczyk, bardzo lubi ludzi, lubi pieszczoty.
Jest już staruszkiem, w nie najlepszej kondycji fizycznej, ma problemy z chodzeniem, jest strasznie wychudzony:placz:
nie interesuje się psami w schronisku.

nie znam się na takich terierkach, ale powiedziano mi, ze to terier walijski

Ogłoszenia:
Terier walijski (250:cool: - psy - oddam zwierzaka do adopcji - Ogłoszenia - Zwierzaki na CafeAnimal.pl

Terier walijski - staruszek - Błagamy o DOM!!!! (772731975) - Aukcje internetowe Allegro

Terier walijski - staruszek - szuka pilnie domu na ostatnie miesiące życia, Warszawa, Mazowieckie

Ogłoszenia

Terier walijski - staruszek - szuka pilnie domu na ostatnie miesiące życia - Warszawa - Zwierzęta - Celestynów

Ogłoszenia Sprzedam - Terier walijski - staruszek - szuka pilnie domu na ostatnie miesiące życia

Terier walijski - staruszek - pilnie szuka domu na ostatnie miesiące życia | Neeon.pl

Jest to samczyk, bardzo lubi ludzi, lubi / Terrier / Adopcja psa. Ogłoszenia: psy do adopcji, szukam psa, oddam psa

Nr referencyjny ogłoszenia Terier walijski - pilnie szuka domu na : 158933335

Terier walijski - staruszek - szuka domu na ostatnie miesią - ojoj.pl

Terier walijski - staruszek - pilnie szuka domu | i-Bazar.pl

Darmowe ogłoszenia drobne - Rozglos.net - praca, nieruchomości, motoryzacja, ogloszenia towarzyskie i anonse

Terier walijski - staruszek - pilnie szuka domu

Ogłoszenia Najpewniej.pl - Terier walijski - staruszek - szuka domu na ostatnie miesiące życia - Teriery

Terier walijski - staruszek - szuka domu na ostatnie miesiące życia

Terier walijski - staruszek - szuka pilnie domu - psy - ogłoszenia zwierzęta - Petworld.pl

Terier walijski - staruszek - szuka pilnie domu na ostatnie miesiące życia | Bezpłatne ogłoszenia - Bezpłatne Ogłoszenia KupSprzedaj