Tymonka Posted August 30, 2009 Posted August 30, 2009 Asty i w typie : [SIZE="4"]Muszkieter , bardzo garnie się do ludzi , uwielbia zabawę z piłką co widać na zdjęciach , niestety jest już długo w schronisku , jednak mimo teo nie stracił jeszcze wiary w ludzi .Mam nadzieje , że nie zdąży bo znajdzie domek . Ma około 4 lat . Na spacerze : Muszkieter jest silny jak stado słoni, ale nie ciągnie na smyczy wcale. Zero problemu. Uwielbia wodęWlazł nam do Pilicy i sobie się pluskałWytarzał się w piachu i trawie. Boi się kagańca strasznie, nie wiem dlaczego, ale musiał go mieć, łapie w zabawie rękę ale nie gryzie. Chyba był uczony łapania gałęzi, bo podskakuje do wyciągniętej ręki, jakby właśnie chciał capnąć gałąź czy kija, nie wiem, nie znam się na tresurze. Nie przepada za innymi psami, jak widzi jakiegoś to: staje..., nieruchomieje, zastyga jak pomnik i zaczyna bulgotać, warczeć. Dlatego nieco drogi nadłożyliśmy i unikaliśmy psich kolegów. [SIZE="3"]Więcej zdjęć : strona 8 Kontakt w sprawie adopcji: 798-211-667 , 604-416-873 Quote
Tymonka Posted August 30, 2009 Author Posted August 30, 2009 [SIZE="4"]Bolek , Też przyjaźnie nastawiony do ludzi , delikatnie acz konsekwentnie domaga się pieszczot , nie jest nachalny . Bardzo kochany i spokojny , zawsze bardzo delikatnie prosi o głaskanko , mam wrażenie że ten psiak śmieje się całym ciałem .Ma około 2 lata [SIZE="4"]Więcej zdjęć str.11 Quote
Tymonka Posted August 30, 2009 Author Posted August 30, 2009 ..................................... Quote
ocelot Posted August 30, 2009 Posted August 30, 2009 Mamba , mix asta młoda, roczna suczka. Jest krótko w schronisku, można powiedzieć świeży nabytek. Trafiła do nas bardzo wychudzona, ale nabiera już na szczęście ciałka. Na spacerach grzeczna, posłuszna, pragnąca każdą chwilkę spędzić na chodzeniu, przytulaniu i głaskaniu. Mamba jest młodziutka i z racji tego figle i psoty jej w głowie. Pięknie się bawi z innym psami. Sama zachęca i inicjuje zabawę. Więcej zdjęć na stronie 9 Quote