Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

:D siemka! mam do was pytanie. otoz mam suczke-pudla, za okolo dwa tygodnie bedzie miala szczeniaczki . czy jezeli urodzi małe moge je dotknąc, przeniesc?? nie chce aby moj pies potem je odrzucil tylko dlatego ze dotyka je czlowiek.a wogole to ona teraz nie chce pic mleka...musze ją zmuszac? bo moze jak nie bedzie pila mleka to potem nie bedzie miala czym karmic szczeniat? pomózcie, bo ja jestem zielona w "tych" sprawach =] :)

Posted

chyba nic złego się nie stanie jeśli nie będzie pić mleka, ale na pewno musi mieć zawsze świeżą wodę. Malutkie szczeniaczki najlepiej zacząc dotykać dopiero kiedy skńczą chociaż kilka dni. Nie bierz ich, bo suczka będzie się denerwować. Jeśli już zaczniesz je brać na ręcę to trzymaj je blisko suczki, nie odsuwaj ich od niej jeśli będzie chciała je powąchać czy polizać i głaszcz suczkę żeby nie czuła się wystraszona i zdenerwowana. Najlepiej mów do niej i nie trzymaj szczeniaka zbyt długo ;)

Posted

veterka; napisał(a):
] pomózcie, bo ja jestem zielona w "tych" sprawach =] :)
No to może przed pokryciem suni trzeba było się co nieco dowiedzieć?

Posted

[quote name='adda']

veterka; napisał(a):
] pomózcie, bo ja jestem zielona w "tych" sprawach =] :)
No to może przed pokryciem suni trzeba było się co nieco dowiedzieć?

Dokładnie tak samo uważam i chciałam coś takiego napisać... :roll:
Tak sobie myślę, że jeśli nie masz zielonego pojęcia jak się opiekować sunią i szczeniętami po porodzie to hodowczynią nie jesteś...
I zadam to pytanie: co zrobisz z maluchami? Masz dla nich już DOBRE domy? Czy będziesz ''martwić się później''? :(

Posted

Ja sie zgadzam z przedmowczyniami ale tak sobie mysle ze osoba ktora zadala tu to pytanie to jeszcze ktos calkiem mlodziutki i chyba nie samodzielnie opiekujacy sie swoja sunia.