Suciune Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 Tak jak w temacie. Moja suczka bawiła dzisiaj z psem przyjaciółki. W pewnym momencie w euforii gonitwy zaczęły na siebie powarkiwać, potem podgryzać, gryźć jak kto woli. Czy było to typowe zachowanie w zabawie czy już agresja? Nie znam się na behawiorze, a taka sytuacja zdarza mi się pierwszy raz. Pzdr ;) Quote
goldi1270 Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 Oooo właśnie:P fajnie że sie założyłaś ten temat :lol: (ja być ta przyjaciółka i mój ten piesor:cool3:) czekam z niecierpliwością na jakąś odpowiedź ;) Quote
Jami Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Niektóre psy (jak moja) bawią się nieco agresywnie - społeczeństwu może się wydawać że to groźne :lol: Ważne jest żeby się nauczyć odróżnić zabawe od agresji. Powarkiwanie i gryzienie nic nie znaczy - bardziej się liczy postawa psa i jego "mina" :) Jeśli pies uśmiechnięty jest to ok, jeżeli ma bardziej poważną minę należy zaczać uważać po psu może w każdej chwili coś dobić :evil_lol: Quote