marvet Posted August 13, 2009 Posted August 13, 2009 Witam! Jestem lekarzem z kilkuletnim doświadczeniem z małymi zwierzętami(psiaki przede wszystkim) .Służę fachową poradą jakby co. Zapraszam do zadawania pytań. Postaram się odpowiedzieć na Wasze pytania. Quote
halbina Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 na pewno się przyda taka pomoc, będę reklamować wątek! Quote
marta23t Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 to ja od razu poproszę o pomoc:oops: podam linka do wątków chorób moich psiaków żeby nie rozpisywać kolejny raz na dogo tego samego:oops: http://www.dogomania.pl/forum/f341/czerniak-co-o-nim-wiecie-143995/#post12777774 http://www.dogomania.pl/forum/f502/ucisk-na-nerw-zmiany-neurologiczne-czy-cos-z-psychika-141707/#post12593409 pomoc bardzo się przyda i z góry dziękuję:loveu: Quote
karjo2 Posted August 28, 2009 Posted August 28, 2009 Marta, po prostu to co spotyka Twoje psiaki, to jakis koszmar jest, przykro mi ogromnie :-(. I prawdopodobnie wymaga duzej klasy specjalisty, o duzej wiedzy i doswwiadczeniu. Kilka razy mialam doczynienia z czerniakiem, nie byly to dobre rokowania nigdy. Jedynym pocieszajacym bylo, ze przebieg nie byl bolesny, niestety, od diagnozy do odejscia nie trwalo dlugo :glaszcze:. Quote