Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Prawdziwy, złoty smok...
...Czyli 3-letni psiak przypominający cocker spaniela.
Jego historia nie jest oszałamiająca; typowy, rodzinny pupil, który miał sprawdzić się jako zabawka dla dzieci. Niestety nie wytrzymał uciążliwego tarmoszenia i został przywiązany do klamki szczecińskiego TOZ'u, skąd go wzięliśmy w nasze skromne progi.
Od dawna szukaliśmy odpowiedniego, średniego psiaka, aż wreszcie, obalając zbędne argumenty taty - on jeden nie chciał dorosłego psa - dokonaliśmy ostatecznego wyboru. Dokładnie 4 sierpnia 2009 roku na Dragoniastego padł ostateczny wyrok; skazany na nas!
Drago - kudłate serce, wreszcie w stałym domu.
Niestety ciężka praca nad jego zachowaniem nikogo nie minie, planujemy pójść na niezbędne szkolenie, ale czego się nie robi dla pupila? No i jeszcze kastracja 9 października 09.
Jaki to byłby niegrzeczny, nieposkromiony smok - i tak go kocham.

Ot nieudana przeróbka, bo jestem nieskazitelnym amatorem.
Cóż, zobaczymy ile gości nas odwiedzi, a dopiero potem wkleimy kilka zdjęć.

• Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Dziękujemy wszystkim za odwiedziny. :lol:
No to pora na pierwszą porcję fotek balkonowych, czyli zdjęcia robione w jednym z ulubionych miejsc Dragona - nie przestraszcie się, że jest tam tyle drzew, bo nasz blok osadzony jest w parku. :diabloti:

Posted

[quote name='agus5839']Śliczności jestem:p

http://img198.imageshack.us/img198/186/dsc01169i.jpg
co za powaga:lol:

http://img38.imageshack.us/img38/461/dsc01180ikd.jpg
słodziutki misiaczek:loveu:
Dziękujemy :lol:

[quote name='Kaya93']http://img406.imageshack.us/img406/8337/dsc01181w.jpg zjawiskowy:loveu:

http://img198.imageshack.us/img198/186/dsc01169i.jpg drapanko za uchem?:razz: ... Moja to uwielbia:loveu::diabloti:
Dzięki - tak, ulubione drapanko :evil_lol:

[quote name='Lucky.']Hej :))
Fotki ładne, jakim aparatem focisz ?
A gdzie ten park jest ?
Hej, hej :p