nina101 Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Proszę o pomoc!!!!! Mam do wydania jednego pieska i dwie suczki (mieszańce, średniej wielkości). Pieski mają już 8-miesięcy z utęsknieniem czekają na nowy dom. Mamy dwa starsze psy, sunia jest ich matką (ciąża nie była planowa, ale stało się). Proszę pomóżcie znaleźć dom dla piesków!!!!! Cała trójka jest uwielbia zabawę i kontakt z ludźmi!!!!!!! Pieski są zaszczepione i odrobaczone. tel. 600009293 email:ninamarchwinska@wp.pl Quote
iwonkaxp Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 może jakies zdjecia daj piesków a czemu tak pózno szukasz domków dla nich po 8 miesiacach Quote
nina101 Posted June 3, 2009 Author Posted June 3, 2009 Szukam od dawna, wysłałam dużo ogłuszeń. pytałam znajomych, ale bez skutku. Znajoma poleciła mi dogomanie, jestem wiec początkująca na tym forum i na razie nie bardzo potrafię się tu poruszać. Quote
iwonkaxp Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 aha ale dobrze by było zebys zdjecia porobiła dziewczyny na pewno pomogą w ogłoszeniach Quote
nina101 Posted June 5, 2009 Author Posted June 5, 2009 Oto zdjęcia (nie potrafię wstawić więć wstawiam linki): piesek: ObrazXf 069.jpg | okcir | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl suczka: IMG_2044.jpg | okcir | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl IMG_2028.jpg | okcir | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl druga suczka: IMG_2006.jpg | okcir | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl Quote
Reno2001 Posted June 5, 2009 Posted June 5, 2009 Nina, porób im ogłoszenia w necie np. allegro, alegratka. Sama dogomania to mało. Tu jest tyle bid do wydania, tylko brac nie ma komu. Szkoda, ze tak późno się tu zalogowałaś. Im mniejsze psiaki tym łatwiej wydac. Młode panny maja juz 8 mies. Czy sa już po pierwszej cieczce? Warto by było pmyslec nad setrylkami, bo za moment będziesz miała powrtórkę rozrywki i to w ilości hurtowej. Quote
GoskaGoska Posted June 5, 2009 Posted June 5, 2009 doladnie porob im ogloszenie na allegro oraz gumtree, alegratka itd Quote