Ulka18 Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 U Gracji wszystko w najlepszym porzadku. Jest tak bardzo kochana, ze jej sie wcale nie zauwaza. Na spacerkach pieknie idzie na smyczy.Zostala wykąpana i wyczesana.Miala troche zimowej siersci pod spodem. Gracja daje sie bez problemu wkladac do auta, jest cichutka, spokojna, w ogole nie szczeka i nie warczy. Jest ostrozna, a kiedy sie podnosi ręke, to sie kuli. Kiedy ktos idzie to zaraz wstaje i schodzi z drogi. Niedlugo bedziemy miec zdjecia sunieczki. Gesendet: Sonntag, 14. Juni 2009 18:57 An: Anja Sierocki Hallo, bei uns läuft alles prima! Die ist so lieb, dass man sie gar nicht bemerkt. Sogar mein Freund ist begeistert, das hat was zu heißen! :-P Beim Spaziergang trottet sie neben mir her und geht total angenehm an der Leine. Wir haben sie heute nochmal im Garten gewaschen und durchgebürstet, die halbe Tonne war voll mit Unterwolle! Noch vom Winterfell vielleicht?! Jedenfalls sieht sie jetzt schonmal dünner aus :D 16 kg wiegt sie, hatte ich glaube ich gestern schon geschrieben. Sie lässt sich anlangen und auch ins Auto heben, alles ohne Probleme. Sie ist sehr ruhig und hat bisher weder geknurrt noch gebellt, man hört gar nichts von ihr. Den halben Tag war sie im Hof gelegen und hat den Hunden beim Spielen zugeschaut, dann waren wir ein bisschen am Rhein und sie hat mal vorsichtig die Pfoten reingestreckt... Sie ist aber noch sehr zurückhaltend und lässt sich nur vorsichtig anfassen. Wenn man die Arme hochhebt, duckt sie sich, vllt wurde sie mal geschlagen. Sie geht uns auch immer aus dem Weg und läuft in der Wohnung nur hinter uns, niemals vor. Wenn sie am Boden liegt und jemand kommt, steht sie schnell auf und läuft zur Seite, damit man durchkann. Ich werde die Tage mal schöne Bilder von der dicken Kartoffel machen. Liebe Grüße, Vanessa Quote
Ra_dunia Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Powodzenia Gracjo w nowym domku :) Filipki - Bajka i Brawurka fajne imiona :) Quote
kaskadaffik Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Ulka sorry, że pytam ale jestem ciekawa co to znaczy "kartoffel machen", bo mnie to strasznie rozśmieszyło, a ani grama po niemiecku nie umiem:evil_lol: To czekamy na zdjęcia:loveu: Quote
Reno2001 Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 halcia napisał(a):O prezydencie????:diabloti: naszym ... :eviltong: ??? Quote
Ulka18 Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Ich werde die Tage mal schöne Bilder von der dicken Kartoffel machen.To nie tak, trzeb tlumaczyc cale zdanie. "W ciagu najblizszych dni zrobie ladne zdjecia grubego kartofelka." Quote
Reno2001 Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 U nas nazywamy takie psiaki grubymi kluseczkami u naszych sąsiadów to grube kartofelki :cool3:. Tak czy siak, Gracjanna na pewno zaliczy dietę :diabloti:. Quote
halcia Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Naszym,naszym,okazuje sie ,ze to okreslenie z sympatią,a on sie obraził!:diabloti:Jakąś psia "linie"Gracjanna musi złapac,choc ja jestem za bieganiem ,a nie ograniczaniem żarełka.Dietetyczna karma nie jest lubiana przez psiaki:lol: Quote
Ulka18 Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Dzisiaj bylismy u mojej Babci na przyjeciu urodzinowym, byla cala rodzina. Gracja polozyla sie pod stolem na moich stopach i cale popoludnie przespala. Dzieciom wylizala ręce i dala sie glaskac. Tylko jesli chodzi o jedzenie jest niespokojna (doslownie traci panowanie), jest bardzo natrętna i wysoko skacze. Jedzeniem mozna latwo zdobyc jej serce. W miedzyczasie sama skacze juz do auta, bezproblemowo biega po schodach na gore. W koncu dzisiaj wszystko zrobila na zewnatrz, w mieszkaniu nic jeszcze nie zrobila, wyglada na to, ze rzeczywiscie zachowuje czystosc. Zdjecia beda wkrotce, moj aparat wpadl do miski z salata, pozyczylam od mamy, kolejne promienie slonca zostana wykorzystane do zdjec. Von: Vanessa Gesendet: Montag, 15. Juni 2009 23:00 Betreff: GRACJA Heute waren wir bei meiner Oma auf Geburtstag, die ganze Family war da. Gracja hat sich einfach unter den Tisch an meine Füße gelegt und den ganzen Nachmittag geschlafen. Den Kids hat sie die Hände abgeleckt und sich streicheln lassen. Nur wenns um Essen geht dreht sie durch, ist sehr aufdringlich und springt an einem hoch. Also mit Fressen kann man ihr Herz locker gewinnen ;-) Mittlerweile springt sie von selbst ins Auto und läuft auch die Treppen problemlos hoch. Sie hat heute endlich beides draußen gemacht, in die Wohnung zum Glück noch nicht, sie scheint also wirklich stubenrein zu sein. Ich mach bald Bilder, leider ist mir meine neue Digicam in die Salatschüssel gefallen (frag nicht!). Hab jetzt die von meiner Mom ausgeliehen, die nächsten Sonnenstrahlen werden sofort für ein Shooting genutzt :D LG Vanessa Quote
halcia Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Super,tylko ta zarłocznosc.:evil_lol:A sałatka musiała być mocno wilgotna jak aparat sie zbiesił:eviltong:Jak te schody bedzie czesto zaliczac,to sadło spadnie. Quote
kaskadaffik Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Ale śliczna...jamnisia czarnulka i oczywiście nasza Gracja:diabloti: mi sie i tak wydaje że na zdjęciach u Murki była potężniejsza, a przy takich maliznach sie grubsza wydaje, kolejna psianka na dietce:razz: Quote
Foxowa Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Widać Gracja zadowolona z nowego domku. Super wygląda. Gratulacje dla małej że znalazła cudowny domek. Gracyjko wszystkiego najlepszego :loveu: Quote
Filipki Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Nasza słodka Gracja . Po tylu latach w boksie 56 wreszcie jest w domu. Quote
Reno2001 Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Uszka postawione, no, no, no ... I jakby nieco chudsza :diabloti:. Quote
Filipki Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Ciekawe jak tam Gracja.Bardzo mnie cieszą pozytywne wieści o jej długoletnim koledze z boksu 56-Brownie. Mam nadzieję, że u Krzywika też wszystko w porządku. Quote
Ulka18 Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Gracja i Krzywik-Kumpel maja juz stale domy :multi::multi::multi: Temat: Kumpel Od: "Dobermann-Nothilfe" Data: Śr Lipca 15 2009, 7:45 pm bitte von den Seiten nehmen er ist vermittelt ++ Od: "Anja Sierocki" Data: N Lipca 19 2009, 7:16 pm Gracja ist vermittelt und kann von den Seiten genommen werden @ Claudia/Ilse PS Vanessa Bruhnke ist wieder frei,kann aber erst in ca 3 Monaten wiedereinen Hund aufnehmen Quote
Recommended Posts