Ludek Posted January 19, 2005 Posted January 19, 2005 No właśnie. Planuję wybrać się na wystawę warszawska i wystawić swojego psiaka w klasie szczeniąt. Przyznaję, że jestem kompletnym laikiem w tych sprawach i będzie to moja pierwsza wystawa. Przeczytałam, że niektóre rasy wystawia się na stoliku. Czy parsony też? Quote
carotina Posted January 19, 2005 Posted January 19, 2005 może poproś kogoś o pomoc :) ja bym Ci chętnie pomogła, ale najprawdopodobniej nie będe niestety na tej wystawie :( Quote
Ludek Posted January 19, 2005 Author Posted January 19, 2005 Niestety nie znam nikogo, kto mógłby mi pomóc. :( Quote
carotina Posted January 19, 2005 Posted January 19, 2005 może popytaj u siebie w oddz., ale nawet jak się nie uda to się nie przejmuj, startujecie w klasie szczeniąt, a tam sędziowie jeszcze wiele wybaczają :wink: co do pytania o stolik, przypuszczam że są one oceniane na stoliku. Polega to poprostu na tym, że stawiasz pieska na stolku, a sędzia sprawdza jego zgryz (warto przyzwyczajać do tego psiaka w domu), dotyka go i ocenia. To trwa tylko chwileczke (jednak warto uczyć pieska cierpliwości, stania w pozycji wystawowej). Tak jak pisałam, nie wiem czy tam pojade, jednak jeżeli będe (na MP), napewno wcześniej napisze o tym na forum i jakoś się umówimy. Chętnie Ci wszystko pokaże, jeżeli będzie trzeba moge go też wystawić. :) Quote
Agasia Posted January 19, 2005 Posted January 19, 2005 Ja napewno bede w warszawie wiec jesli bys chciala - z checia pokaze co i jak ;) W szczeniakach nie ma stresu - tam to kompletna zabawa :) Jakby co - ja zawsze do uslug :) Quote
Ludek Posted January 19, 2005 Author Posted January 19, 2005 Dziewczyny, bardzo chętnie skorzystam w Waszej pomocy. A czy ja musze taki stolik miec ze sobą, czy jest tam jakiś "służbowy"? Quote