Sonik2626 Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Jakie kosmetyki polecilibyście dla shihtzaka o watowatym i troche przesuszonym włosie. Psiak ma 8 lat i niestety nie ma rodowodu (niezależało to ode mnie). Teraz używam kosmetyków hery, ale chciałabym zmienić na inne. Myślałam nad takim zestawem Bio Groom: szampon - PROTEIN LANOLIN, odżywka - SILK i VITA OIL. Co o tym myślicie? Może coś z innej firmy ? Dawajcie swoje propozycje;) Z góry dzięki za odpowiedź. Quote
Sonik2626 Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 Mógłby mi ktoś odpowiedzieć:oops: Bo ja nie znam się tak dobrze na psich kosmetykach jak niektórzy z was:roll: Quote
kowalski.adr Posted May 5, 2009 Posted May 5, 2009 Ja polecałbym ci kosmetyki : John Paul Pet Calming Moisturizing (szampon) John Paul Pet Oatmeal Conditioning Rinse (odżywka) Pozdrawiam Quote
Sonik2626 Posted May 7, 2009 Author Posted May 7, 2009 kowlski.adr dziękuje za odpowiedź.;) Chciałabym prosić jeszcze o rade kogoś innego. Najlepiej znającego się na psach długowłosych.:p Quote
pa-ttti Posted May 17, 2009 Posted May 17, 2009 polecam jak najbardziej Vita Oil bio-groom, poza tym odżywkę z all system protein lotion czy jakoś tak. na rozczesywanie kołtunów świetny jest preparat iv san bernard.- te mam już wypróbowane:) jeśli chodzi o odżywki to PODOBNO dobra jest bio-groom super cream(nie wiem bo dopiero zamierzam ją kupic) i Mink Oil też firmy bio-groom(coś takiego jak Vita Oil tylko że nie natłuszcza- można stosowac na wystawy). z tańszych to może wypróbuję odżywkę firmy iv san bernard. mam yorki i te preparaty im służą:) Quote
pa-ttti Posted May 17, 2009 Posted May 17, 2009 a jeśli twój pies nie jeździ na wystawy, to tak po domu, żeby włos był w dobrej kondycji ale nie tłusty, to właśnie najlepiej kupic all system protein lotion- to do spłukiwania odżywka, potem Mink Oil, a między kąpielami do rozczesywania ten spray IV SAN BERNARD. Quote