pati12318 Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 Sunia ma ok 2,5 -3 miesiący. Została przygarnięta ze stajni, gdzie mieszkała razem ze swoim rodzeństwem w zimnym i brudnym boksie. Życie suni było w ciągłym zagrożeniu gdyż właściciel stajni chciał się jak najszybciej pozbyć szczeniaków - bo były za głośno. Sunia była wygłodzona , zarobaczona i strasznie zmarznięta. Niestety nie mogę jej zatrzymać u siebie w domu gdyż studiuję dwa kierunki i w domu tylko śpię. Szukam dla małej domu , gdzie będzie miała swój kąt, miskę a przede wszystkim kochającego człowieka. Mała jest mieszańcem w typie amstafa ( mama jest amstafem, ojciec nieznany). Będzie raczej psem średniej wielkości. Jest bardzo łagodna, bawi się z moim kotem. W ciągu dwóch dni nauczyła się załatwiać na spacerku. Jest odrobaczona i odpchlona, teraz czekamy na szczepienie. Kontakt telefoniczny ze mną : 508-330-340. gg : 6221636, e-mail: pati12318@wp.pl . Mogę przesłać więcej zdjęć. Malutką oddaje razem z miseczką , zabawkami i obrożą. Quote
kate89 Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 wstawie sunie na niebieskie astowe forum w jakiej miejscowości sunia przebywa ?? Quote
pati12318 Posted December 8, 2008 Author Posted December 8, 2008 Sunia przebywa w Łodzi ale może też być do odbioru w Częstochowie lub okolicach. Quote
ona&Torres Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 no to nic ino czekac na sunie :) jutro idziemy po nowe lozeczko dla teqili :) Quote
pati12318 Posted December 8, 2008 Author Posted December 8, 2008 Znaleźli się dobrzy ludzie i ofiarowali suni domek:) Zostały jeszcze 4 siostry suni. Jutro wstawię zdjęcia, jedna sunia jest identyczna jak Tequila. Quote
kate89 Posted December 9, 2008 Posted December 9, 2008 Wszystkiego NAJ dla Tekilki w nowym domku. dodam info o pozostałych suniach na niebieskim. Quote