Rozarka Posted November 5, 2008 Posted November 5, 2008 Dziś na pewnym forum, ktoś zalinkował bloga młodej kobiety,dała 3 latce zapalić papierosa, więc weszłam z ciekawości aby poczytać co to za matka ??? No i dowiedziałąm się też wielu innych rzeczy min. to,że kobieta ma od końca września bodajże 3 miesięczną suczkę boxera, którą przywiązuje do kaloryfera. Nie znam się, naprawdę nie ale czy to nie jest znęcanie się ? link do bloga: Samotnej matki przeboje - Onet.pl Blog Quote
kryminalny Posted November 5, 2008 Posted November 5, 2008 Oczywiście takie zachowanie jest niedozwolone ale po uważnym przeczytaniu bloga znalazłem pare podstawowych informacji na podstawie których można zlokalizowac właścicielke tego biednego szczeniaka. Quote
olekg89 Posted November 5, 2008 Posted November 5, 2008 Hmm moja suka prawie pół roku pod moją nieobecność była uwiązana tak ,aby nie mogła dosięgnąć niczego co mogłaby zniszczyć:diabloti:.Smycz jakieś 1,5m miała.I nie uważam ,żebym się nad psem znęcał.Nauczyła się dzięki temu spać kiedy jest sama ,a nie rozwalać mieszkanie. Dodam jeszcze ,że potrafiła zrobić kupe na stole ,albo siku na kanape. Dostała drugiego psa do towarzystwa i problemy z demolowaniem ,czy załatwianiem się w domu zniknęły. Jak dla mnie uwiązanie psa pod naszą nieobecność znęcaniem nie jest.Chyba ,ze pies siedzi 24h uwiązany na metrowym sznurku i nie ma możliwości swobodnego wybiegania się pod dworze... Quote
Thora Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 No cóż, jak dla mnie jest to znęcanie się, chyba że pies przywiązany był długą smyczą i na krótko...mój pies gdy mnie nie ma siedzi w dużej klatce którą lubi i przyzwyczaił się do niej...Ma ona wymiary 1m na 2... Quote