Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Brutus - 2 letni, niebieskooki husky, znaleziony 2 miesiące temu w okolicy Puszczy Niepołomickiej. Jak każdy husky pies potrzebuje dużo ruchu. Najlepiej gdyby mieszkał w domu z ogrodem. Brutus jest łagodny i bardzo pojętny. Czeka na nowego lub dotychczasowego właściciela.

Posted

Brutusek jest naprawdę śliczny. Ma śliczną kitę, która już trochę zmalała po wyczesaniu :diabloti: Brutusek nie był czesany od bardzo dawna, chociaż widać, że jest do tego przyzwyczajony, bo nieruchomo stoi podczas tego 'zabiegu'. A ja jak męczę to już porządnie, na szczęście znosił moje męczarnie ze stoickim spokojem.
Nie zaglądałam mu do ucha, może ma tatuaż??? To bardzo ładny pies i jak na moje oko (NIE ZNAM SIĘ NA HASZCZAKACH) 'czysty'.

Posted

I oczywiscie jak kazdy haszczak przerazliwie ujada w kojcu ,uspakaja sie na wybiegu i z czlowiekiem.(one nie lubia byc zamkniete i same):shake:
Brutus ma rane na pyszczku ale nie wiem z czego ,wyslalm zdjecia Frotce ,tam jest widoczna ta rana ,chyba ropieje i jest spuchnieta:shake:

Posted

Jaka jest sytuacja w tej chwili?
Pies jest w hotelu/ domu tymczasowym/ schronisku?
Czy zbieracie pieniążki dla niego czy tylko nowego domu?
Pies ma jakieś ogłoszenia? Allegro?
Czy poogłaszac go na forach zaprzęgowców?
Na kogo ewentualne namiary?

Posted

Jest chetny na Brutuska z okolic Nowego Sacza -miejscowosc wieloglowy.
Potrzebana osoba z tych rejonow do sparwdzenia domku i to jak najszybciej bo jest mozlwosc ,ze przyjada po niego czwartek lub piatek.
Adres i telefon kontaktowy do chetnego na Brutuska podam na pw.
Dziweczyny jezeli znacie kogos z tych okolic prosze o podeslanie watku:loveu:

Posted

Na okolice Sącza trzeba uważać i konieczny sprawdzian domu,bo był wątek zgłaszający faceta,który bawi się w rozmnażanie różnych psów rasowych!

Posted

epe napisał(a):