Katerinas Posted November 10, 2006 Posted November 10, 2006 Toszkę corgasów na Światówce http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?p=2415879#post2415879 :p Quote
nice_girl Posted November 10, 2006 Posted November 10, 2006 Kasiu, dzięki za zdjęcia. Masz coś jeszcze?;) Jak wrażenia po wystawie? Mnie niestety nie udało się pojechac. :( Quote
Katerinas Posted November 10, 2006 Author Posted November 10, 2006 Jeszcze z pięć może zdjęć... Kiepskie warunki na fotografowanie, szczególnie tego co się dzieje na ringu. Więc sobie odpuściłam i... rozkoszowałam wzrok :multi: I wiesz... tak siedząc tam z dwie godziny ... to już nie wiem... pembroke czy cardigan? ;) Podobały mi się rude cardigany, cudne :loveu: W pembrokach też ... oczywiście te co mają ogonki :loveu: No patrz na te mordki cudne :loveu: Ogólnie wrażnie dobre. Duża hala, dużo miejsca naokoło. Czy psy znane... nie wiem, bo nie znam się na wszystkich hodowlach corgasów. Ale mogę Ci przepisać z katalogu kto był. :smile: Quote
nice_girl Posted November 10, 2006 Posted November 10, 2006 Kasiu! Byłabym bardzo wdzięczna za stawkę! A moze nie przepisuj tylko zrób zdjęcie? Będzie mniej roboty. :) Quote
Katerinas Posted November 10, 2006 Author Posted November 10, 2006 nice_girl napisał(a):Kasiu! Byłabym bardzo wdzięczna za stawkę! A moze nie przepisuj tylko zrób zdjęcie? Będzie mniej roboty. :) Nie ma sprawy. :smile: Tyle że późnym wieczorem, oki? Jak położę spać małego brzdąca. ;) Quote
Katerinas Posted November 10, 2006 Author Posted November 10, 2006 Justynka Sorki.. ale nie mam jak Ci tego dziś przesłać. :roll: Wywaliło mi komputer, jakiś diabelny plik graficzny z systemu :roll: Marek tylko tyle, że uruchomił internet. Dopiero teraz... Nie mam dostępu do żadnych programów oprócz przeglądarki, nie wpomnę o grafice w jakiej teraz działam. :roll: jak za króla ćwieczka :roll: Zobaczymy... może uda się coś zdziałać do jutra...... Mam nadzieję... bo oprócz programów mam na tym dysku kupę zdjęć, informacji, etc. Quote