Aska25 Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Numer na obrozy - 629 Numer Chipa - 953000000802667 Imie: Tobi Wiek: ok. 3 lat Płeć: pies Wielkośc: średnia Rasa: mieszaniec Data przyjęcia: 2008-01-27 przebywa w boksie: buda - parking Jestem nowa w schronie, wiec nie wiem jak wygladaly losy psa w schronisku. Ewatonieja mowila, ze pies wychodzil zawsze do wonolotariuszy. Nie wiem tez jak dlugo przebywa przy budzie. Ale podczas mojej 1 wizyty w schronisku byl bardzo smutny. Wszystkie psy czekaly zeby do niej podejsc, a on nawet sie nie ruszyl. W koncu jednak wyszedl i zabralam go na spacer. Glaskalam, ale pies zupelnie nie okazuje radosci. Nawet raz nie zamachal do mnie ogonem. Na 2 dzien wrocilam do schroniska. Wklejam moje sprawozdanie ze spacerku i fotki psa. Wiec zaczne od psa, ktory mi sie snil w nocy. Wczoraj siedzial przez 4 godziny w budzie. Dopiero po dlugich przekonywaniach wyszedl z budy i poszlismy na spacer. Kiedy wrocilismy juz do konca mojej wizyty w schronie siedzial przed buda. Dzisiaj jak przyszlam psiak byl juz na zewnatrz budy, lezal sobie, ale jego oczki nie byly juz takie smutne. Zabralam go na dlugi spacer na 5m lince, byl bardzo zadowolony, biegal, sikal chyba z 50 razy - w koncu teren trzeba bylo oznaczyc :smile: Niestety nie chcial jesc karmy z pucha i Can Vitem, wiec Luisowi sie dostalo. Wyczesalam go troszke, ma straszny łupiez. Martwi mnie, ze pies ma straszne rozwolnienie, robil kupe chyba z 5 razy, pozniej leciala mu juz praktycznie woda. Ma tez wzdety brzuszek. Na spacerze wolalam co jakis czas go do siebie i delikatnie glaskalam, zero reakcji, ale pozwolil. Jak wracalismy to zaszczekal 2 razy na psa ktory pilnowal terenu obok kt przechodzilismy :smile: Wydaje mi sie ze pies mogl zostac wywalony z auta, bo jak kolo nas przejezdzaly to pies strasznie panikowal i sie kulil, musialam go caly czas glaskac i powolutku szlismy wzdluz ulicy. Po powrocie jak czekalismy na sprawdzenie nr Chipa, psiak zaczal machac ogonkiem do rudego kt biega po