Nutka Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Moja 3 letnia sunia się mnie nie słucha:-(... Co mam zrobić prosze pomóżcie mi <jest to pies rasy foksterier>... Chodzenie na smyczy nie wchodzi w gre bo jak sie nie wybiega to dostaje głupawki... Pomóżcie Quote
M&T Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Musisz zacząć ją szkolić, ale najpierw rozpocznij szkolenie w domu, później ze smyczą na dworzu, a później bez, a JAK szkolić to myślę, że niedługo napiszą do Ciebie bardziej doświadczeni w tych sprawach, bo ja się dopiero co uczę i jestem początkująca w tych sprawach :P Quote
an1a Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Jeśli Twoje spacery polegają na puszczeniu suki żeby się wybiegała, to normalne że nie przyjdzie dopóki się nie wybiega.. :) Ćwiczysz z nią coś? Rzucasz np. piłkę? Temat o komendach [url]http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=45896[/url] Temat o szkoleniu klikerem [url]http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=7967[/url] Quote
Ank@ Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Pamiętaj ze pies będzie wykonywał twoje polecenia, kiedy zrozumie, że odnosi jakieś korzyści. Nic za darmo :lol: A będzie przychodzić do ciebie, tylko wtedy, jeśli staniesz się bardziej atrakcyjna niż otoczenie. Quote
Martens Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 A żeby na razie suczkę wybiegać, zaopatrz się w kilkunastometrową linkę (raczej nie smycz rozwijaną, po prostu linkę z dowiązanym karabińczykiem), albo bniegaj z nią sama. Możesz też powoli uczyć ją biegania przy rowerze. W ogóle na Twoim miejscu rozejrzałabym się za dobrą psią szkołą w okolicy. Foksterrier nie jest specjalnie łatwą do układania rasą i niedoświadczonej osobie może sprawiać problemy. Quote
Dinka Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 Mozesz nauczyc ja przychodzenia najpierw za smakolyki.. A potem sama zacznie przychodzic...;);););)Wiem, ze to przekupstwo, ale czasem tylko to dziala.;);) Quote