Kasiek944 Posted February 17, 2008 Posted February 17, 2008 Hejka, mam szczeniaczki Yorki i nie mam doświadczenia w ich pielęgnacji :oops:. Mam kilka pytań: 1) Jak prawidłowo czesać Yorkowi kucyka?? 2) Czy i jak przycinać włoski na łapkach, uszkach?? 3) Czy rozczesywać sierść psa przed kąpaniem?? Jeśli ktoś zna odpowiedź na chociaż jedno pytanie proszę o pomoc :) Dzięki ;) Quote
rokoko Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Na temat pielęgnacji możesz poczytać tutaj http://www.ulubiency.wp.pl/kat,83286,artykuly.html A tutaj tylko na temat yorków www.yorkland.pl Quote