Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Zakładam psiakowi wątek i szczerze mówiąc liczę na pomoc cockermaniaków i nie tylko:oops:

Oto opis psiaka:
5 lat, pies, cocker spaniel. Został znaleziony. Jest bardzo zaniedbany, jego sierść wymaga pielęgnacji. W stosunku do właściciela miły i oddany. Wobec obcych nieufny. Nie lubi dzieci. Powinien trafić do osoby cierpliwej i aktywnej.

Trafił do nas ok 2 miesiące temu... rzadko wychodzi z pomieszczenia przez co go nie wiedać i nie ma zainteresowania. A nawet jeśli ktoś zapyta to kończy się fiaskiem. Psiak jak do nas trafił nie pozwalał ze sobą nic zrobić. Strasznie się bał i warczał. Był problem by go wyciągnąć z klatki. Jednak gdy już był na smyczy i trafił do biura to łasił się do każdego. Widać, że psiak ma temperament i charakterek. Jednak nie sądzę by był to jakiś agresor.... nie znam się na spanielach szczerze mówiąc ale z tego co słyszałam to ma charakter typowo spanielowaty<w schronie nie jest to zbyt dobry "osąd" dla psa.."

Miłośnicy rasy możecie mi wyjaśnić czy to typowe dla spanielka, ze jest taki hmmm wrednawy?

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Ja nie jestem znawca spanieli ale miałam złota spanielkę (a właściwie moi rodzice bo byłam dzieckiem) Sonia była kochana ale rzeczywiście "wrednawa":cool3: i nie lubiła dzieci...

Posted

No właśnie tak jest w schronie u nas... jak ktoś powie typowy spaniel to wiadomo że nie lubi dzieci jest wrednawy i ciężki w prowadzeniu. Naprawdę nie znam tej rasy i nigdy nie miałam z nią do czynienia.....

Posted

Nasza Sonia tez była znajda i jakoś nam nie przeszkadzała jej wrednawość :oops: Spała ze mną w łóżku (strasznie chrapała) i strach ja było przesunąć :evil_lol:
Jakoś dużo teraz porzuconych spanieli...

Posted

U nas w schronie były 3.... na szczęście został już tylko ten:roll: Choć dla niego to żadne szczęście.... W ogóle w schronie masa pięknych psów a 0 zainteresowania adopcją ze strony ludzi :-(

Posted