Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

bardzo was wszystkich witam i zwraca sie z niesmiala prosba o pomoc w skompletowaniu wyprawki dla malego shih tzu. kazda rada bedzie cenna, interesuje mnie jakie spanko, jakie szczotki i grzebienie najlepiej sie sprawdzaja, jakich firm i np gdzie mozna je kupic, jakie kosmetyki do pielegnacji siersci i nie tylko. miseczka czy poidelko(jezeli tak to jakie i jak z niego uczyc pieska pic)

Posted

Postaram się udzielić Ci odpowiedzi na zadane pytania ;)

1. Posłanie - to już zależy od Ciebie co Ci się podoba. Jest taki wybór na rynku. Pamiętaj by nie kupować wiklinowego kosza bo psiak może go pogryźć i nieszczęście gotowe.

2. Szczotki i grzebienie. W tym zakresie nie mam dużego doświadczenia ale najlepiej takie bez kulek na końcach.

Ja kupiłam szczotę na tej stronie www.psisklepik.pl

3. Moje zdanie jest takie, że wszystko zależy od psa od gatunku włosa. Jednemu służy produkt x drugiemu y. Generalnie kosmetyki powinny być dobrej jakości.

Posted

Jakie kosmetyki powinno się używać to powinien doradzić i nauczyć pielęgnacji hodowca.Powinien powiedziec jaką karme trzeba podawać szczeniakowi.

• 2 weeks later...
Posted

kalka13 napisał(a):
bardzo was wszystkich witam i zwraca sie z niesmiala prosba o pomoc w skompletowaniu wyprawki dla malego shih tzu. kazda rada bedzie cenna, interesuje mnie jakie spanko, jakie szczotki i grzebienie najlepiej sie sprawdzaja, jakich firm i np gdzie mozna je kupic, jakie kosmetyki do pielegnacji siersci i nie tylko. miseczka czy poidelko(jezeli tak to jakie i jak z niego uczyc pieska pic)

Posłanie - jakie tylko Ci się podoba, jednak niech to nie będzie z wikliny bo Twój piesek to zje :roll:

Ja mam dla swojego pieska miseczki - tylko nie kupuj za dużych.

Posted

1. Poslanie najlepiej obszyte sliskim materialem, zeby nie niszczyl wlosa.
2. Szczotki i grzebienie Mason Pearson - rewelacja i oplaca sie taka inwestycja.