AnnaIK Posted April 11, 2004 Posted April 11, 2004 Pytanie jak w temacie :wink: Jak walczyc z koltunami u PONa?? Moj Pepe z "wiekiem" zaczyna miec koltuny ktore sa trudne do rozczesania :-? Nie ma ich duzo, radzimy sobie z nimi ale obawiam sie, ze problem ten bedzie narastal a wiec szukam dobrego, bezbolesnego ( najlepiej takiego aby nie niszczyl wlosow) sposobu walki :2gunfire: z ta plaga :pissed: Quote
PALATINA Posted April 12, 2004 Posted April 12, 2004 A może jakiegoś płynu do rozczesywania byś użyła? Nie znam się na tym, bo moja Czatunia nie miewa kałtunów - Ma taki rodzaj siersci i ma ją raczej mało obfitą. Na pewno ktoś Ci coś dobrego poradzi! Pozdrawiam! :lol: Quote
AnnaIK Posted April 14, 2004 Author Posted April 14, 2004 Mam taki plyn nazywa sie "'The Stuff" ale to jest na "koltuniki" a nie na koltuny :wink: Quote
nani ni Posted April 15, 2004 Posted April 15, 2004 Ja mam olejek Humectant All Systems- co prawda od niedawna, ale sobie chwale. Rozciencza sie go z woda i naprawde dobrze sie psa rozczesuje! Quote
PannaMinCzin Posted April 16, 2004 Posted April 16, 2004 My na kołtuny używamy "Out Rage" Ringa 5. Właśnie niedawno go "odkryłam" i z tych preparatów, które już przetestowaliśmy uwazam ze jest najlepszy. Nie natłuszcza ale za to doskonale wygładza włos, oprócz tego nadaje szklisty połysk i wcale nie zmiękcza włosa a wręcz przeciwnie lekko go usztywnia. Briardy podobnie jak Pony powinny mieć sucha szate, więc do tego typu siesci jest chyba bardzo dobry. Quote