elali Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 Jestem wolontariuszem w warszawskim schronisku Na Paluchu. Bywam tam w soboty i wtedy staram sie przynieść zwierzakom jak najwięcej przysmaków. Ostatnio nawiązałam współpracę z masarnią. Dają mi kości i skrawki za darmo. Jednak jest problem. Oni chcieliby przekazywać mi więcej ale ja nie mogę więcej wziąć... Informowałam Panią Dyrektor Palucha ale nie jest zainteresowana. Rozmawiałam z osobą, która ma prywatne przytulisko i wyraziła zainteresowanie ale na tym się skończyło. Czy nie znacie takiego schroniska, które mogłoby odbierać te produkty i przetwarzać dla zwierząt? Muszą mieć możliwość zmielenia kości i skrawków. To czego nie zabiorę jedzie do utylizacji - jednym słowem marnuje się. A szkoda. Te rzeczy są codziennie do odbioru w Piasecznie, świeżutkie schłodzone. Elali 0503 069 502 www.psy.warszawa.pl Quote
Blow Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 przetważać kości?na mączkę,czy co?nie znam się więc pytam z ciekawości:) szkoda,żeby takie zródło gratisowego żarełka się zmarnowało:( dlaczego schronisko nie jest zainteresowane??nie ma możliwości przetworzenia?a czy pieski nie mogą po prostu obgryzć pysznej kosteczki?:) Quote
elali Posted April 20, 2007 Author Posted April 20, 2007 pieski mogą pogryźć kostki i dostają je ale ja mogę odbierać tylko raz w tygodniu i mogę przewieźć małym samochodzikiem określoną ilość. nie wiem dlaczego paluch nie jest zainteresowany - jeszcze bedę podejmować temat. Quote