Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted (edited)

Północne Mazowsze na granicy z Kurpiami, wieś na końcu świata.
Chudy jak nieszczęście, przyszedł do wsi za ludźmi z lasu.
Bardzo garnie się do ludzi, chce koniecznie wejść do domu. W domu zachowuje się jak słoń w składzie porcelany, bo jest duży i bardzo żywy, podekscytowany obecnością ludzi i perspektywą jedzenia.
Musiał dużo czasu spędzić w lesie sam.
W stosunku do innych psów jest bardzo uległy. Lubi się z nimi bawić.
Nie znam się na owczarkach, ale wydaje mi się, że jak sobie podje, urośnie i zmężnieje to będzie ogromny.
Dlatego wymaga osoby, która go wychowa, bo przy takich gabarytach może być w przyszłości kłopotliwy.
Jest młodziutki, jeszcze może się wszystkiego nauczyć.
Może też się zmarnować jak trafi w ręce buraka uwiązany do budy czy zamknięty w kojcu.

[FONT=comic sans ms]
[/FONT]Sąsiad zadzwonił do gminy i usłyszał w odpowiedzi: Po co Pan do mnie dzwoni ?
Nie wie Pan co należy zrobić z takim psem ?
Może to i dobrze, że go nie zabrali, bo gmina podpisała właśnie umowę z RADYSAMI oszczędzając w ten sposób 100 zł na psie
.[FONT=comic sans ms][FONT=arial black]
[/FONT]
[/FONT]
Na szczęście sąsiad, choć lubi wypić, lubi też psy i nie zrobił mu krzywdy.

Teraz pies zamieszkał pod krzaczkiem w ogrodzie mojej znajomej warszawianki, która go karmi dwa razy dziennie.
Niestety, nie jest psiarą, a i na wsi nie siedzi przez cały czas. Gdy wyjedzie, głodny pies wyjdzie do wsi w poszukiwaniu jedzenia. Boję się, że gdzieś przepadnie.
[FONT=arial black]

[/FONT]NERO, bo tak go nazwała koleżanka jest czarny, łapy ma beżowe i beżowy podszerstek.
Sierść paskudna, sztywna, bez połysku, ale to się zmieni. Pyszczek długi, wysmukły, nieonkowaty. Jak collie, owczarek belgijski ? Uszka stojące jak trzeba, bielutkie zęby.

Edited by Mazowszanka2
  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Nutusia napisał(a):
O matko, końca nie ma... :(

Nie ma, nie ma.