Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Mam prosbe czy mozecie mi podac strony hodowli bokserow .

Albo ceny za jakie moge kupic.

Najprawdopodobniej w okolicach lipca bede kupowala boksera i chcialabym sie podowiadywac o hodowlach i cenach.

Posted

Dam Ci numer telefonu hodowcy od ktorego ja bralam Betinke.....................,a co do ceny to sie musisz z nia dogadac,ostatnio duzo na spacerkach rozmawialam z wlascicielami boksiaków ,ktorzy jezdza po wystawach i doszli do jednego wniosku,że cena jest zależna od regionu,nie bede sie na temat ceny spierala,poniewaz jestem laikiem w tych sprawach ,a u nas ceny boksiakow bez rodowodu z tego co wiem to od ..................... zł.bez rodowodu,po rodowodowych rodzicach.Co to boksiaków z rodowodem to juz nie pamietam ,ale jak spotkam kogoś to zapytam i napisze cene :D

Posted

Crazy to boksio nie dla mnie tyylko dla znajomych jako prezent slubny :) hmmmm takie cudo dostana :)

Oczywiscie wszystko uzgodnione bez zadnych niespodziewanek itd

I tak sie zaczynam juz rozgladac i dowiadywac, bo sierpien juz niedlugo :)

Posted

Bardzo prosze informacje na temat hodowli pisać na privata, bo moze ktoś pomyśli że to jest reklama akurat przykładowej hodowli. Dziękuje za wyrozumiałość

Dam Ci numer telefonu hodowcy od ktorego ja bralam Betinke................,a co do ceny to sie musisz z nia dogadac,ostatnio duzo na spacerkach rozmawialam z wlascicielami boksiaków ,ktorzy jezdza po wystawach i doszli do jednego wniosku,że cena jest zależna od regionu,nie bede sie na temat ceny spierala,poniewaz jestem laikiem w tych sprawach ,a u nas ceny boksiakow bez rodowodu z tego co wiem to od ...................zł.bez rodowodu,po rodowodowych rodzicach.Co to boksiaków z rodowodem to juz nie pamietam ,ale jak spotkam kogoś to zapytam i napisze cene :D

Marmar takie wiadomości dawaj na privata, ponieważ nie każdy jest zwolennikiem sprzedawania psów bez rodowodu. Niestety usunełam telefon oraz cenę szczeniaków.