Jump to content
Dogomania

Recommended Posts

Posted

Marzy mi sie, zeby na spacerze z Blackym moglam przejsc bez zadnych problemow obok innego psa. Ale NIE DA sie. Moj zaczyna sie szarpac, wyrywac, bo chce sie pobawic z nim i obwachac sie. Wlasciciele tego drugiego psa mysla, ze Blacky chce zjesc ich pupila, wiec sie boja, a ja szarpie sobie nerwy i z calych sil go przytrzymuje, zeby mogli w miare spokojnie przejsc. Zadnego psa nie przepusci i na spacery chodze z wielka nadzieja, zeby nikogo niespotkalam ze swoim pupilem.
Jak widze tych ludzi, ktorych psy jedynie spojza sie na mojego i spokojnie ida dalej, to poprostu jestem zielona z zazdrosci.
Smakolyki ani zabawki na Blacky'ego nie dzialaja na spacerze, bo jest wiele innych dla niego interesujacych rzeczy.
Przywitac sie nie daje, bo wiekszosc wlascicieli tych drugich pieskow nie zyczy sobie tego.

Posted

Czy pies zna podstawowe komendy?? Cwicz posłuszeństwo. Gdy pies pozna siad, noga, równaj, naprzód itd to nie bedzie Toba pomiatał.

Posted

puli napisał(a):
Czy pies zna podstawowe komendy?? Cwicz posłuszeństwo. Gdy pies pozna siad, noga, równaj, naprzód itd to nie bedzie Toba pomiatał.

on zna te komendy. Tylko jak on zobaczy tego drugiego psa ,na niczym innym sie nie skupia ,tylko wlasnie na nim.W tym stanie to on moglby wszystko zrobic, byle dostac sie do niego:angryy: :shake:

Posted

W jakim wieku jest pies? Czy jest/był socjalizowany? Ile ruchu dizennie ma? (Przez ruch rozumiem szkolenie i inne zajecia a nie spacerowanie na smyczy).

Skoro pies nie reaguje na komendy to widocznie ich nie zna i trzeba je ćwiczyć. Powtarzać tysiace razy w róznych sytuacjach stopniowo wprowadzając rozproszenia. Na razie to on robi co chce a Ty nie masz nad nim kontroli i to trzeba zmienic.

Posted