Milka__ Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 Witajcie, z moim psem dzieje się coś złego i już nie wiem co robić... w czwartek rano jak Baster wstał i zaczął się cieszyć, to zauwazyłam że tył wykręca mu w prawą stronę... ogon przy próbie merdania sztywniał i przyklejał się do prawej strony ciała, również prawa tylna łapa uciekała w prawo... żadnych oznak bólu, piszczenia, nosił zabawki, jadł, pił i wszystko inne w normie. poszłam z nim na spacer i przeszło, biegał normalnie, dawał się dotykać, dzień jak co dzień.. Przypomniałam sobie, że 2 lata temu miał podobne objawy i wyszło że miał anaplazmozę, więc poleciałam do weta na drugi dzień. Zrobili mu morfologię: WBC 11,0 RBC 8,24 HGB 19,3 HCT 57,7 PLT 269 MCV 70 MCH 23,4 MCHC 33,4 RDW 15 MPV 7,4 LYM 13,4% 1,4 MON 5,7% 0,6 GRA 80,9% 9,0 Nie znam się zbytnio na tych oznaczeniach, ale wet stwierdził, że wyniki są w normie. Temperatura lekko podniesiona, ale wet stwierdził, że przy stresie może lekko skakać w górę. Został wykonany test na choroby odkleszczowe 4DX - wyszło że żadnej z tych chorób nie ma. Wykonano mu RTG kręgosłupa (zdj. dynamiczne), wynik: brak zmian w obrazie RTG, nadmierna ruchomość L7-L6 bez znaczenia klinicznego. Miał "wymacany" cały tył, ale było ciężko, bo się spinał. Mimo wszystko nie wykazywał oznak bólu. Dostał Cimalgex 1/2 tabletki w sob. i ndz. Poprawy właściciwie brak, ale usztywniał się tylko podczas intensywnego, dynamicznego merdania, miałam czekać do niedzieli. W sobotę wzięłam go do chłopaka, który też ma psa. Akurat w ten dzień kupił swojej suce wielką wędzoną kość i psy się za nią razem zabrały. Trochę ją po bokach podziubały, a potem poszłam do domu. Na następny dzień (niedziela) pies załatwił się niby normalnie, a potem przysiadał co chwilę na trawie przez cały spacer, jakby nie mógł się załatwić, widać było że boli go brzuch, bo się kładł, wstawał, napinał itd. W domu też sie męczył, ale potem zasnął. Po południu i wieczorem na spacerze było to samo: chciał się załatwić, ale nie